System CRM (Customer Relationship Management) pomaga nam natomiast w zarządzaniu danymi, związanymi z naszymi kontrahentami. CRM może być jednym z modułów systemu ERP, jednakże bardziej rozbudowane może działać także osobno. CRM ułatwia organizację zadań zespołów sprzedażowych czy też działów marketingu. Dzięki niemu jesteśmy w stanie wygenerować raporty dotyczące sprzedaży czy też potwierdzenia wpłat, a także dotrzeć do potencjalnych klientów.
CRM pozwala nam na analizę zachowań klientów oraz pozwala na łatwiejsze wprowadzanie kampanii marketingowych. Dzięki skutecznemu zarządzaniu tego rodzaju danymi, jesteśmy również w stanie szybko i skutecznie reagować oraz odpowiadać na sytuacje kryzysowe.
Najlepsze rozwiązanie dla dużych firm!
Zalety systemów CRM:
Gromadzenie dużej ilosci danych.
Prosta analiza danych.
Szybkie wprowadzenie kampanii marketingowych.
Reakcja na sytuacje kryzysowe.
O czym warto pamiętać?
Zarządzanie firmą to bardzo wymagające zajęcie, które znacząco można sobie ułatwić stosując systemy informatyczne, pomagające nam nie tylko w organizacji pracy, ale również w podejmowaniu ważnych decyzji. Do takich systemów należy CRM. To współczesne rozwiązania, które służą nam do gromadzenia sporej ilości danych, a w przyszłości ich łatwiejszej analizy oraz prezentacji. Podstawowa różnica pomiędzy a CRM to rodzaj danych, jakie podlegają analizie.
Oba rozwiązania pracować mogą w chmurze i być przydatną dla nas aplikacją internetową. Dzięki nim działanie naszego przedsiębiorstwa skutecznie się poprawi, a my mając wszystkie potrzebne dane zebrane w jednym miejscu szybko możemy reagować na otaczającą nas sytuację branżową. Zastosowanie najnowszych rozwiązań cechuje firmy, którym zależy na skutecznym rozwoju, a o skuteczności systemów CRM przekonały największe przedsiębiorstwa.
Potrzebujesz wsparcia w zakresie CRM?
Skontaktuj się z nami!